måndag 13 oktober 2014

BAM och ledig dag

Tre av fem måndagar är avklarade. Intressant och nyttigt att träffa folk från andra företag. Det får mig att uppskatta mitt eget och framförallt min egen butik och den chef vi har idag. Alla som känner mig vet ju att det inte alltid varit en dans på rosor för mig att gå till jobbet. Jag berättade för henne att jag tycker såhär, MEN det betyder inte att vi kan rulla tummarna och pilla navelludd... Bra kan också bli bättre!

Tredje gången handlade mycket om säker butik, alltså bla rånrisk och hot. Blir mörkrädd för hur det går till på vissa ställen, men samtidigt får jag idéer om hur VI kan bli ännu bättre :-) Just nu kokar det lite i hjärnan eftersom förbättringsideerna sprudlar!

Idag var min första "mittiveckan"-ledighet. Lite svårt att bestämma mig för hur den skulle läggas upp. Men Frank höll mig sysselsatt och de tre viktigaste sakerna på min göralista prickades av och en timmes träning blev också av. Känner mig nöjd!

1 kommentar: