måndag 15 september 2014

Överraskning

För två veckor sedan så fyllde min man jämt. Naturligtvis ville jag ge honom något omtänksamt. Hade en sak på gång men att hitta tiden att genomföra det var svårare. Så han fick några småsaker och ett kort där det stod att han skulle välja en bio, en restaurang och ett tillfälle och så skulle han alltså få en date med mig. (Värsta presenten! Haha!) Av mina systrar fick han barnpassning till detta tillfälle...

Så inför helgen hade jag preppat bilen med packning och förberett almanackan med felaktig info och sen satte vi oss i bilen för att åka till Ystad för att träffa syster P och för att titta på Ystad Extreme.... Det började regna och syrrans och min tidsplan sprack så han hann bli rätt irriterad för han kunde ju inte fatta "vaihelvetevigjordedär" för vi kände ju inte någon deltagare!!! (Det gjorde jag visst visade det sig dock...)

Så småningom löste det sig och vi kunde avslöja hemlisen... Vi checkade helt enkelt in oss på Ystad Saltsjöbad och syrran tog bilen och barnen och stack ;-)
Finfint rum, trerätters middag och Salt Creek på kvällen gav en natts underbar sömn och dagen därpå njöt vi av vad som bara MÅSTE vara Sveriges bästa frukostbuffe. Därefter njöt vi av spa och relax en bra stund.

Han blev jätteglad när chocken väl lagt sig och jag är mycket nöjd då även jag fick njuta av denna härliga present! Hihihi!

Tack älskade syster för hjälp och kontakter och naturligtvis för min bonus och för hjälpen med våra busungar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar