onsdag 3 september 2014

Uppskattar kvällen

Så trist när man kämpar för något och det sen inte blir riktigt som man tänkt sig... får göra det bästa av allt ändå. Men att inte fullfölja skulle jag aldrig drömma om men sen ska det startas om och en ny plan ska ta form. För jag planerar och jag ska fullfölja och jag ska bli bättre än så... Ja det känns som gåtor det här men just nu får det bli så! Bara så trött på folk och deras konstiga beteenden just nu...

Angående gårdagens knackning så fick jag idag se en alldeles ljuvlig liten V. Så otroligt söt och näpen i den lilla docksängen med sin pyttelilla napp - som jag blev helt jätteavis på att hen redan använder!!! ;-) Det kändes helt underbart att få lov att bara finnas som lite stöd och ett extra öra för en nervös och lite trött och orolig ny mamma... Tusen frågor finns det såklart och alla har inte den personen de kan ställa dessa till i sin närhet och det kändes som en ära att få hjälpa till en liten stund. Ibland känns det bara skönt att få vara lite behövd...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar