fredag 5 september 2014

Mål och utbildningar

Ja Leona du har helt rätt och mitt mål är ju faktiskt bara att jag ska ta mig genom milen utan att gå -vilket jag klarat ett par gånger redan- och jag tror jag är tillräckligt envis för detta även på lördag. Sen ska nya mål sättas upp och kanske nya lopp springas....vem vet?

Idag har jag fått beviljat ledighet att utbilda mig till skyddsombud på jobb. Jag är duktig på våra säkerhetsregler och annat som hör dit men detta blir ännu mer kunskap förenat med lite mer ansvar, befogenheter och skyldigheter. Det ska bli kul hoppas jag. Kan inte fatta att jag snart börjar jobba igen! Blandade känslor...

Ja detta blir inte mer utförligt än såhär. Energin har inte infunnit sig, men saker här hemma hopar sig och måste göras ändå. Med eller utan energi....!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar