onsdag 4 januari 2012

Städnojja

Har nyss ätit en god lunch efter att ha städat ett kylskåp...inte mitt men dock. Min kära "svärmor" flyttade idag och hon är nu även min idol vad gäller att hålla god min! Men jag och Frugan däremot var mer irriterade. Hon gjorde nämligen ett lägenhetsbyte och då gäller det ju att allt klaffar och man får ju planera ännu bättre än när man flyttar i normala fall. 


När de kom så hade de som skulle flytta inte ens packat klart! Saker i kylen och massor som inte var städat. Visst har man olika nivå men detta var faktiskt svinigt :o( Jag hade skämts ögonen ur mig om jag var dem, men det som sker med mig i sådana här situationer är att jag blir mer peppad att själv göra ett bra jobb och att jag får lust att gå hem och fixa lite här hemma. 


Men nu ska jag vila mig lite för strax ska jag hämta Alma för skridskoåkning med svågerns son. Härligt att solen skiner! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar