fredag 27 januari 2012

Min sötnöt!


 Lite gamla bilder på min lilla prinsessa får jag bjuda på såhär innan helgen. Idag ska hon åka till sin pappa. Fast han jobbar ju så farmor får hämta på skolan och sen kommer han till dem i stället och hämtar. Detta blir första gången sen första helgen i december som hon ska dit. De träffades ju hos farmor och farfar på julafton men hemma hos honom i norr var det ett tag sedan hon var...

Denna helg ska jag jobba, lite, i alla fall. Från och med måndag så börjar jag jobba 75% i stället men det känns okej. Vi har en plan, de har lyssnat på mig och nu är mitt nästa steg förslag om att byta avdelning. Det kommer nämligen inte att funka om jag ska vara kassapersonal hela dagarna, lite mer att engagera mig i måste jag ha för att stå ut ;o)

Nä nu ska jag minsann ladda tvättmaskinen och bege mig ut lite. Känner sådan inspiration
inför lite förändringar här hemma men jag har ju inte riktigt ekonomin att göra allt MEN planera och inspireras är gratis och sen kan man göra fantastiska fynd på loppisar så jag ska faktiskt gå till Sopstationen här i stan och se förflytta mig till Lund där jag hört att det ska finnas några bra....


Så ha en trevlig eftermiddag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar