fredag 20 januari 2012

Disney on Ice

Min söta lilla sak som jag fick spendera världens mysigaste kväll med!!! Kameran tog jag med trots ett tomt batteri och telefonen hade knapp batteri den heller så jag hann bara ta ett par bilder och sen kände jag att jag fick stänga av för att kunna ha till nödsamtal efteråt om det skulle behövas..


Vi var alltså på Disney on Ice ikväll och det var underbart! Man måste ju bara älska Disney som fångar barn som vuxna med sin magi. Prinsessor och hjältar var årets tema och jag tyckte det var helt fantastiskt att få dela detta med min älskade unge. Att få se hennes glädje tillsammans med musiken och kanonduktiga skridskoåkare gjorde att vår kväll hade allt.


Vi tog även tåget vilket vi klarade med bravur även om vi var lite vilsna och den promenerade vi hem och slank in om och lurade Nino att vår toalett var trasig så vi skulle bara använda hans.... Han såg lite förvirrad ut men det var kul och bara kunna titta in så spontant. Jag älskar att Frugan och hela knasiga familjen bor nära nu!


Nä, nu är det dag att stänga butiken för dagen. Telefonen är fortfarande på laddning så jag vet inte om bilderna blev något att visa. Får kolla imorgon....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar