tisdag 31 januari 2012

Kort sammmanfattning

Igår var det måndag men jag måste säga att det var en BRA måndag! Trots att jag hade en svacka på förmiddagen på grund av att Almas skola inte hade några fungerande telefoner och att vissa viktiga papper -tillfälligt- hade kommit bort, så vände allt vid elvatiden. 


Med ödmjukhet och förståelse kan man komma ganska långt och en gång visualiserade jag och min terapeut en gungbräda. Den använder jag ofta när jag börjar känna bitterhet eller andra trista känslor. Var vill man sitta på en gungbräda om inte längst upp? Så jag försöker ofta tänka på det... om någon är dum mot mig försöker jag vara snäll tillbaka. Eller i alla fall inte DUM tillbaka hihihihi.


Efter bra kommunikation (!) med Almas pappa så spred sig ett lugn och att jag sen kunde hinna träna lite innan jag skulle gå till jobbet var ju inte heller fel. Men idag känner jag att jag var iväg såklart ;o) På jobbet gick det också ganska bra utom i slutet för då hann tröttheten ikapp mig plus att jag var lite off från mitt annars så strukturerade sätt att jobba....


Jaja, detta blev nog lite förvirrat idag men min hjärna är iväg på lite andra banor just nu. Har en liten uppgift att genomföra innan jag ska till företagshälsovården klockan 11... Såååå TJINGELING så länge :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar