fredag 20 januari 2012

Min lilla prinsessa

Min dotter är en tuff och ganska självständig liten dam. Tror att jag mycket genom att minnas min egen barndom handlar på ett sätt att jag kan ge henne egen styrka och ett bra självförtroende. På morgnarna så brukar hon rusa in på skolgården och mötas av både jämnåriga och äldre kompisar som möter henne med kramar och glada hälsningar.


I morse var skolgården tom, men vi såg barnen i kapprummet som var på väg ut, så vi stannade ute. Jag såg flera av hennes vänner vara på väg och vi sa hejdå. Jag tittade inåt gården flera gånger och såg då henne välja att gå själv och inte ta steget fram... :o(


Där såg jag så tydligt att hon fortfarande inte är så stor... Min lilla tjej... Så kvällens lilla äventyr på Malmö Arena för henne och mig ska bli SÅ kul och jag ska få rå om bara henne. Min egen lilla prinsessa!!!

1 kommentar:

  1. Milde vad hon är söt :))
    Tack om du ville undersöka jobb till min dotter!
    Kram på dig min vän!

    SvaraRadera