torsdag 14 augusti 2014

Inte sista...början...

Igår tog jag sista Maxosol-tabletten. Tror inte jag behöver förebygga solexem mer... Vi var på stranden förra veckan och det var säkert också sista gången. Känns som det är många "sistasaker" just nu, men banne mig om jag tänker slås ner av det! Nä... det är med hösten lite som med nyår. Man vill starta på nytt och fräscht. Så istället för att tänka "sista" så ska jag tänka "börjar"!!!

Och imorgon BÖRJAR Malmöfestivalen, på måndag BÖRJAR Alma skolan... ja och lite annat som får vara hemligt ett tag till.

Jag är inte så konstnärlig på fotofronten även om jag tycker det är spännande att se hur andra lyckas. Men igår när jag skulle ta en promenad med vagnen lyckades jag (av misstag) hahaha.... Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar