tisdag 15 april 2014

Ny fart

Igår fick jag migrän... tidigt på morgonen och var helt borta i princip hela dagen. Kändes inte alls kul, men man lär sig något nytt varje dag och lärdomen från igår får väl bli att jag måste se till att ha rätt värktabletter hemma... Så dessa införskaffades idag så nu ska inte min skalle få förstöra fler dagar! Har lärt mig lite andra saker också men det väljer jag att hålla för mig själv.

Idag blev det förutom en kortare morgonpromenad, träning och lite löpning. Är ett par år sedan jag sprang nu ju! Var tvungen att kolla startformen...men den var inte så katastrofal som jag trodde. 2,5 km började jag med. Så nu är det bara att öka på detta gånger fyra...utan att stanna...utan att få kramp...utan att segna ner döende....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar