tisdag 22 april 2014

Nära nära

Jag är så otroligt nära delmål ett nu! På fredag är det vägning och jag tror just nu att jag klarar det.

Eftersom jag inte följer något program vare sig mat- eller träningsmässigt så gäller det hela tiden att backa tillbaka till stunder som motiverat tidigare. Läsa artiklar som peppar och så vidare.

Påsken är inte lätt för en sockerknarkare som jag, men genom att diskutera med mig själv fram och tillbaka så gjorde jag val som jag inte hade dåligt samvete för. Dessa inkluderade faktiskt både godis och vin, men ska jag vara ärlig så hade jag kunnat vara utan. Det var gott och som sagt har jag inte dåligt samvete men det smakade faktiskt inte riktigt SÅ gott som jag trodde att det skulle göra! Märkligt och intressant...

Når jag målet kommer min belöning nästa vecka. Ja för varje vinst ska firas såklart! Vinsten är i och för sig belöning nog men jag vill ha ytterligare lite att se fram emot.

Annars har dagen verkligen gått timme för timme då stackars Frank har så ont i munnen. Men snart, snart så kommer väl fyran ut. Nu ska jag njuta av lugnet och tystnaden lite... Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar