måndag 7 april 2014

Måndag

Min mage fick vad den tålde till slut. Vi hade fullt upp igår och valde på kvällen att köpa hamburgare. Men de gav mig en vanlig burgare istället för kyckling och jag valde att äta den mot mitt sunda förnuft. Så idag blev morgonpromenaden inställd eftersom magen ballade ur totalt. Men nu bör den ju vara rensad eller hur?!? Hahaha!

Måsarna har hållt oss vakna inatt så det blev att sova tillsammans med Frank i förmiddags. Det var SÅ välbehövligt. Har mailat Stena Fastigheter men de svarar inte på mail... får fundera på nästa steg. Men just nu handlar mitt sinne lite mer om att få tillbaka min dalande motivation. Det har varit lite sisådär med träningen den sista veckan pga alla sjukor här men maten har jag ju under kontroll åtminstone.

Nä nu ska bebisen sova middag men denna gång ska jag försöka hinna få lite gjort här... Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar