fredag 21 februari 2014

Jägers-Gustav på en timme

Idag steg jag upp hyfsat tidigt trots att Alma inte är hemma. Jag tog bussen ut till Jägerso och var med på ett litet möte med några kollegor. Frank fick följa med, till tjejernas förtjusning, men han tyckte nog att våra morgonrutiner ändrades liiite väl snabbt där. Hur som helst så var det ett väldigt kort men informativt möte med handelsklubben. Har funderat på ett lite längre inlägg om detta då en del av detta rimmar lite dåligt med vem jag är medan andra bitar lätt kan förklaras i de senaste årens händelser på mitt arbete. Men dagens korta sammanfattning är att all kunskap är bra kunskap!

Efter detta möte så beslöt jag mig för att ta min motionsrunda, frisk luft samt att snåla in på en bussbiljett ;o) Det tog exakt på pricken en timme att gå från Jägerso Center till min port vid Gustav. Detta inkluderar barnvagn och en kort drickapaus för lillskrutten.  

När vi kom hem la vi bara ut täcket på golvet framför tvn och låg där och myste och pyste. Frank älskar snörena som sitter på min tröja. Han höll mig i ett järngrepp ;o) Myspys!

Ikväll är en efterlängtad kväll... Tjohooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar