tisdag 25 februari 2014

Gnäll

Är just nu så in i bomben trött! Ska inte klaga över att barnen är sjuka, för på den fronten har jag varit förskonad tidigare så det är inga problem. Däremot bristen på motion och frisk luft börjar sätta sina spår...

Jag ordnar alla vardagsbestyr, planerar jobb och föräldraledighet och organiserar rent allmänt. Detta känns just nu väldigt tungt och ensamt... Men det är väl bara så det är. Jag är rätt ensam här hemma om framförhållning så det är dessvärre bara jag som är stressad just nu.

Imorgon får vi även en ny spis eftersom den gamla fungerar lite som den vill. Detta hade inte heller hänt utan mig så då är det väl inte mer än rätt att det är jag som får se till att kökets skick är okej tills den anländer... ;-)

Nä vad synd om Sten som inte kan försvara sig nu... Nävisstnä! Min blogg, mitt gnäll, mitt humör! Så det så!!!!

Nu går jag och lägger mig i stället :-(

1 kommentar:

  1. Sten kan väl ta barnen efter jobbet så du kan hinna med ett pass på gymmet eller en promenix! Glad mamma=glada barn

    SvaraRadera