söndag 19 januari 2014

Ont

Ibland händer saker som gör så ont inuti kroppen eller själen eller ja...jag vet inte var det sitter. När det sen krockar med andra känslor som inte var färdigbearbetade så slits jag fullständigt sönder. Inget funkar som det ska...min vardag havererar och jag börjar tycka illa om allt som händer runt mig. Att inte få eller kunna uttrycka detta i ord så att alla förstår... men om jag inte själv riktigt fattar, hur ska någon annan göra det...?

Att leva vidare i vardagen utan att bearbeta fruktansvärda saker som bara inte får hända borde vara förbjudet. Hur länge funkar det? Hur lång tid innan man trillar ner i ett stort svart hål eller får fullständigt psykbryt och raserar allt i sin väg...? Låter allt gå ut över fel personer och fel händelser...

Det borde inte få vara såhär svårt. Det borde inte få vara såhär alls....inte fått hända...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar