måndag 20 januari 2014

Disney last minute

I sista minuten valde jag och Almas gudmor att köpa biljetter till Disney on Ice till oss och våra äldsta... Alma blev överlycklig! Vi satt högt och hade väldigt bra översikt. Mimmi, Musse, Kalle och Långben presenterar de magiska världarna. Jag kände hur jag drogs med in i de olika sagorna precis som ett barn. Jag blev nästan tårögd när de plockar upp fyra barn ur publiken och låter dem åka runt med Tingeling och de andra älvorna! Tänk att få göra det som femåring!!! 

Jag är så glad att kunna ge Alma detta. Ett minne för livet och som vi dessutom fick glädjen att dela med hennes gudmor och lilla...jag menar stora E. ("Ja e faktisst fem nu!") Jag njöt lika mycket som barnen och därför finns inte så många bilder...men Blixten med glad mun och plirande ögon får avsluta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar