fredag 14 juni 2013

Läs inte om ni vill slippa gnäll och negativitet!!!

Så. Då tar vi lite av det som bråkar med mig idag... Förra fredagen var jag hos läkaren med min fot. Har en knöl i benet ovanpå foten som gör att jag knappt kan ha skor på. Nu när det är semester är det rätt okej med ballerinaskor och så. Men i måndags röntgades den och nu väntar jag på besked om nästa steg. Läkaren trodde i första hand på operation men håll tummarna att jag slipper. 
     
På andra benet har jag då fått åderbråck som är rätt okej när jag kan ligga ner, men så fort jag går och står mycket gör det ju ont igen. 

Barnmorskan vill att jag ska sjukskriva mig delvis eftersom jag då kunde slippa mina elva-och tolvtimmarspass... Kollade lite på schemat och inser att det kommer bli omöjligt att lösa... 

Idag när ja vaknade hade jag utslag över hela vänsterhanden och svullen i höger armhåla. Jag snarkar så jag knappt får luft och har halsbränna stup i kvarten. 

Sådärja! Nu har jag legat på soffan ett par timmar och tyckt synd om mig själv (vilket är bland det värsta jag vet) så nu får det vara nog! Ett litet ryck så jag kanske kommer igång....!


1 kommentar:

  1. Vilken underbar bild! Tack för du får mig att inte sakna vara preggo, trots att "alla" ni andra är det.. Underbart att du bjuder på dig själv <3 Men det blir bättre snart, snart sitter du med en liten en i famnen och då glömmer man allt ... (åh nej... nu ljög jag lite, men du vet vad jag menar) Trots sömnlösa nätter, bajs och babykräk så vet vi ju att det faktiskt blir bättre, bara se vilka underbar solstrålar (nu ljög jag igen) vi har :) Hahahha skämt och sido barn är lovely (för det mesta) Puuuuuuussssss Tiffany Persson

    SvaraRadera