måndag 24 juni 2013

Knep och knåp

Igår var jag en aning under isen. Det kändes som allt var emot mig och trots att jag tar det lugnt och tom sover extra om jag känner att jag behöver det så är jag trött och har ont överallt. Försökte prata med chefen innan helgen om hur hon kunde hjälpa mig med schemat dessa sex återstående veckorna. "Lagt schema ligger, men jag tar bort ett par timmar här och ett par där... Det blir nog ca 25% mindre"... 

Blev lite misstänksam till hur det gick till så jag ringde facket för att kolla. Så som hon gör är fel så nu får jag ta ytterligare dagar av semestern till att ordna saker som denna chef inte kan! Dessutom så var jag hos barnmorskan idag och då var det inget snack om några 25% utan 50 ELLER 100 och så var det med det... 

Återkommer med hur detta fortlöper. Ska knåpa ihop mailet när jag sitter i bilen imorgon. Nu är det packat och klart här hemma och vi är nästan redo för avfärd. Även om detta kommer det mer om lite senare! Natti natti!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar