lördag 22 juni 2013

Firande

Ja igår var det "min" dag, men även midsommarafton. Detta är så kluvet och jag har för länge sen lagt ner försöken att fira. Jag firar ju inte midsommar heller så det blir ju löjligt att fixa en midsommarfest de år dagen infaller på just den dagen. Istället var vi bjudna till vänner på vanlig grillning och lite mer åt familjemiddaghållet. Det var underbart mysigt och överträffade mina förväntningar till fullo. Så kul att lära känna nya vänner lite bättre. Vi kom inte hem förrän två i natt och vaknade nog vid elva... Har inte sovit så länge sen jag jobbade natt!!! Välbehövligt... 

Dagen idag har inte bjudit på några fysiska ansträngningar. Hälsat på svärmor på sjukhuset och sen köpte vi den största godispåsen vi orkade bära hem och nu är det bara mys med loppan som gäller. 

Såhär glad kunde jag vara när det firades midsommar när jag var liten. Kanhända att vissa aldrig gillar vissa högtider bara ;o) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar