söndag 12 maj 2013

Röran

Men herregud! Här var det visst lika rörigt som i mitt huvud! Har ju trots allt annat runtomkring försökt slänga in dessa små korta inlägg som bevis på att jag lever... Och så vart de aldrig publicerade!!! Men nu är de och då blir det ju massor med nytt på en och samma dag :o)

Under veckan har jag försökt komma överens med Almas pappas sambo om överlämningarna. Det slutade med att jag lämnade Alma i Helsingborg i torsdags innan jobb. De tycker jag ska komma dit imorgon igen men jag svarade att jag är upptagen och inte har möjlighet. De tyckte då att vi skulle "ta oss tid" att komma upp.....! Ja hon har ju inte varit hos dem sen i februari så vem borde ta sig tid för vem egentligen. Detta snacket skedde ju INNAN överlämningen och Alma sa till sin pappa att hon skulle komma upp OM han lämnade henne i Malmö på söndag... Han svarade ja! 

Igår kväll (sedvanliga fredagskvälls-sms som förstör hela helgen) kom det från sambon att pappan kört sönder deras bil så jag får komma upp minst halvvägs för att hämta... Var jättearg hela kvällen igår och är även idag så labil att det knappt är sant! Skulle tex ta mig in i klädkammaren men det var så stökigt att det slutade med att jag kastade ut (bokstavligt talat) allt som stod i vägen!!!

Nu fick jag ett nytt sms från sambon.... Vågar jag titta? Ett ögonblick...ni måste ju få veta....! Jaaa.... Se själva och se mitt svar. Kanske tur jag är lite irriterad???


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar