onsdag 29 maj 2013

Glassdags

Denna gång gick alla sakerna att skänka bort utan att någon strulade. Då känns det så himla gött att slippa slänga! Visserligen var det en som inte kom, men han meddelade i god tid att han blivit sjuk så nu ska vi bara hitta en ny tid. Känns inte som några problem. Gött mos!

Nu ska jag unna mig fötterna i högläge och lite glass (idag igen...) Snart säsongsavslutning på Greys och det vill man ju inte missa :o) Imorgon väntar ju en långdag som vanligt på torsdagar och direkt på det så är det ett sista föräldramöte på Almas skola. Därefter är det egentligen picknick i parken, men den har jag redan sagt till Alma att vi inte ska gå på. Vet ju redan nu att jag inte kommer kunna sitta på någon filt ändå....och dessutom har Frugan flytt till värmen och jag vill inte picknicka med skolan utan henne...!!!

Nä godkväll och tjingeling för idag!

2 kommentarer: