söndag 3 mars 2013

Söndag och sol

Igår hade Alma och jag lite tjejkväll med godis och popcorn och lite melodifestival. Efter att ha varit vaken lite väl tidigt så blev kvällen slö men det var väldigt skönt!

Igår tog jag även tag i min syn! Eller rättare sagt så tog mannens kompis tag i det eftersom det är han som är optikern av oss... ;o) Har fått hem tre bågar dessutom tillsammans med lite bannor om att använda glasögonen mer! Så nu ska dessa bågar hänga med lite överallt så att jag kan få så många smakråd som möjligt. Ska se sen om jag kan lägga upp dem här så kanske jag kan få ännu fler...?

Nu ska vi strax köra till Almas gudmor på lite frukost och Pomp de Lux-party. Ett danskt klädmärke med alldeles underbara kläder till bra priser OCH med bra kvalité. Ha en underbar söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar