tisdag 19 mars 2013

Produktiv som tusan

Ja då passerade en ledig dag och jag är obeskrivligt trött! Men jag klappar mig själv på axeln eftersom jag gjort klart i princip alla de jobbiga sakerna på min "lilla" lista. Har ringt otaliga samtal, fixat alla räkningar, skickat in en massa papper som olika instanser tvunget vill ha. Anmält mig till två kurser (om jag får ledigt för chefen - men eftersom hon inte får lov att neka mig är detta ju också klart :o) )

Hämtat paket på posten, lagat en sagolik lasagne och dessutom hunnit både ha vaktmästaren på besök OCH tränat! Ja idag var det ingen hejd på mig så nu tycker jag gör mig väldigt förtjänt av att bara ligga resten av kvällen på soffan. Sen får det bli en tidig kväll eftersom jag på grund av oljud i sovrummet inte slumrat många timmar i natt... Hahaha! Ja inte var det någon snarkande gris - för det är det ju jag som är, men även om det inte blev någon storm som utlovat så räcker det med "normalblåst" för att det ska vina och väsnas i vårt sovrum... Men soffan duger gott vid sådana nätter för då är det tyst i vardagsrummet (som ligger i motsatta väderstrecket för er som inte vet hur vi bor). 

Nä nu får det räcka. Ett tämligen ointressant och uttröttande inlägg kanske men bättre än inget så jag slipper bannor från min fru... ;o) *pusspuss*




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar