torsdag 7 mars 2013

Liten summering

Jag fick då äntligen tummarna loss och lämnade in telefonskroten! Men herreguuuuud vilket i-landsproblem att jag känner mig helt handikappad utan den!!! Saknar mina dagliga rutiner med bloggar och appar som måste checkas av kontinuerligt.... Hehe! 

Och i måndags började ombyggnaden av vår butik! Ja jisses vad rörigt, spännande, kul, skitjobbigt, stökigt, klurigt, smutsigt och roligt!!! Folk överallt och avdelningar som både förflyttas under dagen och försvinner (och kommer tillbaka) från dag till dag. Ja det är inte lätt att var kund hos oss just nu, men å andra sidan hjälper vi till så mycket vi bara kan och vi är både splittrade och förvirrade men jag lovar vi gör verkligen vårt bästa plus lite till! Byxor och toppar för en femtilapp, mössor och vantar för 15 spänn...Ja kan det bli bättre nu när det ska bli kallt till helgen igen??? ;o)

Alma skulle ju till sin pappa i helgen, men se det gick inte för alla jobbar... Och jag som kunde ordna så att hon fick skjuts både dit och hem... Ja, ja och jag jobbar... Men det var väl meningen. Har fribiljetter till en förhandsvisning av en film som jag försökte ge bort, men det blev inte så och tur var ju det! Nu får helgfirarna gå på bio och ha skoj medan jag sliter på jobbet :o) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar