lördag 23 mars 2013

Denna vecka har ju varit makalös på jobbfronten. Totalt kaos överallt! Inte så att det är fint åtminstone på ett eller två ställen utan ALLT är uppochner. Att kunder vill komma in förvånar mig en aning, men om någon vill så gör vi vårt yttersta för att hjälpa till! Sen har jag ju haft mina två extralånga dagar nu torsdag och fredag så jag trodde jag skulle sova gott i natt, men icke!
Men nu får det vara frukost för sen är det jobb igen. Idag ska det tydligen demonstreras i stan. Hörde att vissa butiker ska hålla stängt för det förväntas kravaller... Men nä! Där tycker jag en gräns går. Ska man vika sig för sånt? Nä vi har en plan som vanligt. Vi har haft galna fotbollshuliganer och andra tokar inspringandes men nä, vi jobbar som vanligt! Tack!

Igår var vi förresten hos tandhygenisten, Alma och jag. Fick veta att vi bör hjälpa till med tanborstningen tills hon fyller tolv! Tänkte vi får se över våra rutiner lite, men i nästa andetag berömmer hon Almas otroligt rena och fina mun och tänder...! Och det fixade hon ju helt själv så... Haha jag kan nog fortsätta vara en lat morsa... ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar