måndag 11 mars 2013

Härlig ny vecka

Jaha... Då var det ny vecka, och om man inte går ut så ser det ut att vara rätt härligt nästan-vårväder... (Nu vet jag ju att fallet inte är så men man kan ju låtsas...)

Idag skulle jag börja klockan 14.00 men eftersom Alma ska vara hos sin läkare i Lund klockan 14.30 så hade jag tagit ledigt. I gårkväll när hon skulle sova hade hon dock feber - som hon sov bort - men varför stressa? Och dessutom ska man ju varit feberfri en dag innan man går tillbaka till jobb och skola... Nä vi har tagit en riktigt härlig slappedag och spelat spel och annat kul! 

Idag hoppas jag på att min telefon ska komma hem igen, men 4-5 dagar brukar ju var minst fem... eller?
Nä nu börjar jag bli riktigt hungrig! Äter ju alltid lunch vid 11 så nu börjar det bli så krisigt att jag går och pillar på kladdkakan från igår!!! Nä jag får nog gå och dra upp Alma ur badet så mat- och sovklockan inte havererar totalt. Hörs kanske senare, tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar