torsdag 23 februari 2012

Vååååååår!!!

Idag var det sjunde dagen med plusgrader och då är våren officiellt här. Tyckte det kändes! Och att sen det fötts en liten prinsessa på morgonkvisten kanske gjorde sitt till? (Gratulationer och lyckönskningar till dem!)


Ja denna vecka av semester bara springer ifrån mig! Har så många projekt som känns kul och som jag vill ska bli färdiga. Ett av de som tagit lite längre tid är en mössa till Frugan som jag faktiskt - till slut - blev klar med. Men vad gjorde jag då? Jo såklart glömde jag att föreviga den så jag kan visa den här.... *psst Frugan! Du vet vad du får göra nu då ;o) *


Gårdagen spenderades i Ystad hos syster P. Dagen blev inte alls vad vi hade tänkt oss. Anledningen går jag inte in på här för den är deras. Men vi kan väl säga såhär...att dagens tonåringar har det rätt mycket tuffare än vad vi hade det på vår tid... Men det viktiga var att vi fick ses en stund och det är alltid mysigt. 


Idag har projekten fortsatt, träning en stund på dagen vilket Alma tyckte var kul för då fick hon vara på barnpassningen på Forum vilket var extra kul idag då hon var ensam. (=all uppmärksamhet) :o)


Sista saken av kortinfo som jag ger idag är att det funderas starkt på en Iphone. Jag vet att jag sa när den kom att jag "aldrig" skulle skaffa en bara för att "alla andra" har en.... Men ju mer jag kommer i kontakt med dem desto mer inser jag att denna manick nog är rätt för mig. Ni som gillar att läsa det jag skriver (om ni gillar det, eller känner er tvungna eller vad som nu driver er ;o) ) hade nog uppskattat att jag lättare hade kunnat uppdatera här? Så ofta jag tänker att "detta borde jag skriva om" men när jag sen väl har tid att sätta mig så har alla idéer försvunnit.... Vad säger ni? Nu ska jag gå och plocka upp ett russin ur badet... ;o)


Tjingeling!!!
  
??????????????????????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar