måndag 27 februari 2012

Måndagsenergi

Idag är det måndag... Och det är lite stort faktiskt. Eller både och men idag ska jag för första gången på flera månader jobba fullt ut! Min sjukskrivning tog ju slut den nittonde men sen har jag ju haft semester så det räknas nästan inte ;o)


Tur jag börjar med mjukstart. Sex timmar idag och sen ledig i morgon ;o) Kanske för att jag ska fortsätta mina projekt? Vem vet...


Ja, jag hade ju lagom många projekt igår och jag slutförde dem. Dessvärre blev gardinen skitful så projektet hamnar återigen på listan. Antagligen efter att jag hittat ett annat tyg... Eller jag vet inte, trodde vitt bara kunde bli rätt? Eller så var det längden, bredden, ringarna som var för få och för klena? Återstår att se...


I övrigt känner jag mig väldigt nöjd med detta sportlov. Många projekt och mycket lugn och ro har det blivit precis som det ska vara. Allt är kanske inte klart men det finns återigen hopp! Energin är tillbaka och jag hoppas den fortsätter vara det även nu när jag kommer tillbaka :o)


Ha en underbar dag!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar