fredag 17 februari 2012

Fredag

Idag är det då fredag men eftersom det är jobbdags imorgon så känns det som strunt samma. Men jag har haft en bra dag trots sedvanligt kladd på jobb när jag kom dit. Varje morgon när jag kommer så får jag stå och vänta eftersom tjejen med nycklarna alltid kommer med andan i halsen. De senaste gångerna har det dessutom varit andra problem. Idag var det strömmen... Ja, ja...alla gör så gott de kan efter deras egen förmåga...


Efter jobbet så pillade jag lite hemma. Väntar bara på att det sista ska bli klart så det ska komma lite foton. Sen fick jag ett par mysiga timmar med min älskade Milla som är på snabbvisit i stan. Förhoppningsvis kan vi få till att jag hälsar på henne i huvudstaden under våren!!!


Efter detta blev det ett mycket gott glas vin och en underbar pizza. Och NU....ja nu är det verkligen fredag i tv-soffan för nu är jag helt slut. Sååå tjingeling ni därute, vem ni nu är... ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar