tisdag 28 februari 2012

Lat i veckan?

Idag är det ledig dag. Undrar om det bara är jag som tycker det är jobbigt med lediga dagar mitt i veckan? Alltså jag har ju alltid jobbat såhär men det har slagit mig mer nu efter året då jag pluggade... Om man är ledig på helgen kanske man använder en dag till att fixa saker och en dag till att "lata" sig. Men när jag är ledig mitt i veckan kan jag få lite dåligt samvete om jag inte använder i princip hela dagen till att göra vettiga saker. 


Ja detta är förmiddagens fundering då jag även passat på att va semisocial med Frugan samtidigt som jag fixat här hemma. Strax innan lunch ska jag ta mig och mitt svullna öga till gymmet för ett pass Cirkelträning. Detta betyder styrketräning i grupp med maskiner och en diktator som står och skriker åt en att kämpa på och meddelar när det är dags att byta övning ;o)


Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar