fredag 29 november 2013

Skrytgnäll

Varför är det så att om ditt/dina barn gör (bra) saker som går utanför "normen" så ska du helst inte nämna det? Gäller det större barn kallas det skryt och som det jag tänker på nu...ja då ombeds man bara vara tyst.

Frank är inne i en period nu då han sover väldigt bra. (Får väl betala för att jag säger det högt...i antingen gliringar eller i att denna goda vana bryts...) Hur som helst så sover han tex som inatt från 22.00 till 7.45! Jag är lika förvånad som tacksam men fan ta mig om jag säger det högt eller som förra veckan när jag sa det på Bvc. "Åh, säg inte det högt,  tänk på alla som inte sovit så bra inatt!"

Nä det är bättre att vi bara berättar när saker inte funkar, gnäller över sömnbrist eller över att ungen gnällt heeela dan!?!
Nämen visst! Ha en riktigt jävla trevlig dag hörreniiiii!

;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar