tisdag 19 november 2013

Bra dag

Idag var det åter dags för kvartalskontroll av Almas reumatismknä. Återigen såg allt jättebra ut och än en gång drar vi ner lite lite till på medicinen. På prov än sålänge, men ändå!

Dessa kontroller sker ju i Lund och alla som någon gång tagit sig med buss mellan Lund och Malmö kanske kan förstå min nervositet... Ibland (ofta) är det knökfullt och om man då ska på med en vagn...ja ni kan föreställa er.
    Nu var detta mitt på dagen men det hindrade ju inte mig från att stressa upp mig deluxe!!! Men allt gick jättebra och Frank var hur lugn som helst. Så jag är stolt över mig själv som besegrade en rädsla...idag i alla fall.

Ikväll hade vi dessutom lite myskväll med frugan och Nino.  Vi åt gott, barnen fick leka läääänge och frugan och jag fick uppdatera oss en aning. Men som vardagströtta mammor njöt vi nog mest av att ses överhuvudtaget. Uppdatering blir sekundärt men nu måste vi underhålla detta kära vän för jag gillar verkligen oss ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar