fredag 21 september 2012

Som vanligt...

Enligt en gammal överenskommelse ska Almas pappa alltid meddela oss senast på onsdagen om vad som händer till helgen. Detta sker typ aldrig, så även denna vecka... Igår ringde han när vi inte kunde svara och då messade han att "som du vet så jobbar jag i helgen och kan inte ha Alma"...
Va?!?!? Hade inte en aning om detta, men det passar ju faktiskt mig utmärkt då jag är ledig denna helg plus att det känns extra skönt att ha henne hemma just nu.

När jag frågade Alma om pappa sagt att hon inte skulle till honom svarade hon att det hade inte sagt något om, men "det passade henne utmärkt då detta va precis vad hon ville!" Hahaha! Hon är underbart ärlig och ville gärna vara här och fixa klart sitt rum samt ta hand om mig!!! Älskade unge säger jag bara...

Gillar sin egen spegelbild gör hon också... Cirka 30 liknande bilder tog hon på sin nya frisyr så... ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar