söndag 9 september 2012

Snart hemma igen

Snart kommer hon hem igen min lilla tonåring! Igår ringde hon och var helt förtvivlad för hon saknade mig och ville hem. Jag skulle precis börja jobba och sa att vi fick höras när jag slutade så fick vi se... Hon sa att S hade sagt att jag skulle hämta henne så en liten misstanke om att de två bråkat finns ju, och att detta var huvudanledningen till att hon ville hem.
Senare fick jag sms från hennes pappa som klagade på glömd medicin och fel kläder. Svarade att medicin finns att hämta på apoteket och att Alma själv inte ville ha med några fler kläder för hon har hos pappa...(!)
Men han hade tydligen köpt dessa kläder som extra och dessa fick jag inte "räkna med" och dessutom finns det inga byxor... Sen var det något om hennes skrapsår som hon fick i skolan. Det skulle fotas och anmälas och allt möjligt... Inte lite krav från någon dom sällan eller aldrig engagerar sig...

Nä nu ska jag springa ner på jobb och köpa lite hårfärg så att jag kan bli lite snyggare sen ;o)

Ha en skön söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar