söndag 2 september 2012

Almaskrutten

Nu har jag suttit i morgonsoffan i en och en halv timme... Känns lite onödigt att vakna klockan sju en ledig söndag, speciellt som Alma inte är hemma...

Igår blev en helt sjukt galen dag på jobbet och pricken över i var att en kund svepte till mig i huvudet med sin arm och galge med kläder och allt! Hon sa varken "oj" eller bad om ursäkt eller något annat!!! Med tanke på gårdagens inlägg så behöver jag ju inte säga mer... Grrr!

Den här helgen är Alma hos farmor och farfar trots att det är min helg. De har nämligen bara träffat henne två gånger denna sommar så jag tyckte det passade bra. Jag har ju lyckligtvis väldigt bra kontakt med hennes släkt så det är kul att kunna ge henne även den sidan och faktum är att jag emellanåt tror att jag har bättre kontakt med dem än vad hennes pappa har...

Men jag vill ha hem henne lite tidigare än vanligt idag för jag saknar henne lite extra just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar