lördag 29 september 2012

Dårfinkar och dönickar

Sjätte dagen på rad avklarad på jobb! Inte någon stor grej att ha jobbat så många dagar på rad för en som jobbat 17 och 21 på rad vid flera tillfällen, utan att jag gjort det ganska nyopererad -läs allmänt öm- och med en sjukling hemma... Jag känner mig själv inte helt hundra men nu är det soffan som gäller och allt annat får vara. Skulle baka lite men orkar inte så det får bli en annan dag det med.

Kollar på Dårfinkar och Dönickar med Alma. Jag såg den när jag var liten och har även boken. Tyckte den var jättebra då och Alma "bara älskar den" som hon själv säger. Själv sitter jag och förundras över lärarens psykbryt där hon går ut i korridoren och röker.... Hahaha! Ja saker och ting förändras... För det mesta till det bättre! ;o)

Ha en skön lördagkväll, det tänker jag ha!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar