tisdag 11 september 2012

Skön känsla

Har äntligen kommit över en lånedator och detta är ju helt underbart att kunna skriva "normalt" för stunden i alla fall... Har idag inte lyckats alls med mina överföringar från den gamla datorn till usb-minnet. Allt bara klappade ihop (såklart)!!!

Annars var det ju min lediga dag idag så den spenderades på soffan hela förmiddagen, för jag gick ju hem med magont igår från jobb så jag tyckte jag borde ta det lite lugnt. Några viktiga mail skickades, min Blocketannons besvarades och sedan var det dags att åka till Lund med Loppan får besiktning ;o)

Allt var bra men medicinen ökades något på grund av hennes viktökning, så inget speciellt egentligen. Nog om detta! Jag har en del att fixa under kvällen så jag hinner inte sitta här just nu trots att jag skulle vilja!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar