söndag 17 juni 2012

Underbar söndag helt enkelt...

Sitter med kaffet och njuter av tystnaden. Hade jag inte glömt dynorna på balkongen i regnet kunde jag suttit där men blött, blött.
Idag ska bli en härlig dag med två små fixahärhemmamåsten men annars helt blankt. Igår hade jag en lätt irriterande dag på jobb som jag sen inte kunde släppa. Kommer att ta upp det igen med dem det rör, men om det är jättemycket att göra och det efter stängning krävs att alla stannar kvar fem minuter... Då är det ALLTID en tjej som sticker för hon ska bli hämtad. Jag bara tycker det är osympatiskt mot dem som för det första inte har något val men också mot dem som alltid ställer upp. Ja, ja...utan helheten kanske detta låter tramsigt men det handlar om tre personer som gör såhär hela tiden och det stör ganska många så... Tar upp det på tisdag helt enkelt!

Alma är hos farmor och farfar idag också och sen ska det packas inför simskola och övernattning hos mormor och morfar i stället. Hon har redan bestämt vissa saker som ska med och cykeln såklart! Så det får bli bilen imorgon för annars löser vi inte detta. Men först ska jag till läkaren...blä. Dags för uppföljning på vinterns konisering.

Men först ska jag ha en underbar söndag och det hoppas jag ni andra också får!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar