lördag 16 juni 2012

Lööördag

Ja då är det snart dags att gå till jobbet igen. Alma -som skulle varit hos sin pappa- är hos farmor och farfar och blir bortskämd. Hennes pappa hörde av sig och sa att han blivit inkommenderad att jobba på annan ort och därför vill byta helg. Men jag har bestämt mig för att sluta med dessa kompromisser eftersom det ger honom alldeles för mycket utrymme att förstöra våra planer. Därför kommer hans föräldrar få frågan om de vill ha henne då i stället och eventuella byten sker bara om JAG vill och kan. Nästa helg är det midsommar OCH min födelsedag och mot det har han ingen chans ;o)

Igår frågade Alma varför inte jag och hennes pappa bor ihop längre... Hade mycket jag velat säg men jag sa att vi alltid bråkade... "precis som pappa och S då..." sa hon....

Nä detta tänker jag inte lägga någon energi på utan nu ska jag se om jag kommer i mina nya jeans! Tjingeling!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar