söndag 24 juni 2012

Bussfärd

Nu sitter Alma och jag på bussen. Återigen på väg till mormor och morfar och morgondagens simskola. Själv jobbar jag hela veckan men kanske åker jag ut en kortis i veckan och hälsar på!

Min födelsedag startade med presenter, jobb, jordgubbar, mer presenter, gulliga kort, Almas hemkomst, tårta och sen på kvällen lite mumsig mat. Även senare under helgen blev jag mer firad och jag är väldigt nöjd med att jag nu är ett år klokare!

Igår var vi på tivolit på Sibbarp där Alma själv kastade pil och valde den rosa kaninen som visades igår... Sedan fick hon ytterligare vinst i form av en mjukiskanin och sedan fick hon åka en liten bergochdalbana helt själv! Modigast på den turen i alla fall... ;o)
Avslutningsvis handlade hon en skällande hund med koppel för egna pengar och var så nöjd med dagen!

Är även jag väldigt nöjd med helgen och kvällen igår avslutades med filmen Bridesmaids vilken bjöd på en hel del garv men även en del "menslutanuniärpinsamma" - scener!

Trevlig kväll på er därute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar