onsdag 13 juni 2012

Körigt

Vilken dag jag haft!!! Somnade med riktigt ont i magen och sen rullade dagen på i bara farten!

Kom dessutom på att vi skulle ta vår fästingspruta och nu brinner det ju i knutarna eftersom Alma ska vara hos mormor och morfar och gå på simskola där. Även någon annan tid behövde fixas och när det blir för många saker så kan hjärnan låsa sig för mig och jag tänkte att jag reder nog inte ut detta, men se det gjorde jag ju. Det brukar jag ju göra!!!

Så sprutor, läkartider och planering för övernattning fixas. Och dessutom är det skolavslutning imorgon så jag får smita ifrån jobbet en stund för detta.

Idag hände även en positiv sak på jobbet. Det visade sig nämligen att önskemål och klartecken från mig hade fastnat på vägen tyvärr. Visar väl lite att fel person är på fel plats kan man väl säg och även om det inte är något att göra åt nu så fick jag välbehövlig bekräftelse! Så jag är nöjd :o)

Denna skitunge hämtade jag i skolan idag! Hihihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar