torsdag 24 maj 2012

Släpp ut hundarna!

Hade en riktigt svettig dag på jobbet igår! Jag älskar verkligen värmen men att vara inomhus och svetten dryper på grund av dålig luftcirkulation är ju ingen höjdare...

Så på kvällen kände jag inte för att stänga in mig på gymmet utan valde en promenad med lilla trollet som vinglade fram på sin cykel runt mina ben.

Just nu njuter jag kaffet i sängen inför 8-18-dag på jobbet. Lär bli en del att göra idag med men nog snackat om detta. Vill skicka ut en påminnelse.

Fattar inte att folk inte förstår detta själv! Ha inte hunden i bilen när det är varmt!!! De dör eller blir hjärnskadade. Det kan bli upp till 100 grader i bilen och gissa vad som händer då? Själv hade jag inte tvekat att slå in rutan för att hjälpa. Så säg till eller agera om du ser en instängd hund....eller barn!!!

Ha en bra dag alla!!!

1 kommentar: