tisdag 8 maj 2012

Hjärtevärmare

På bussen till Lund idag fick jag höra följande av Alma... "Mamma jag älskar dig och du är den snällaste och bästaste mamman i världen!"

I övrigt gick allt bra hos doktor Bengt och lyckan är gjord när hon även denna sommar får gå utan skor! För er som inte vet så har hon tidigare haft inlägg i den ena skon eftersom ett ben varit lite längre än det andra på grund av reumatismen hon har i en knäled.

Men annars gick allt bra och jag fick gjort vad jag planerat. Jag fick alltså tränat och Alma är därmed anmäld till simskola även i sommar på egen begäran. Viktig kunskap att ha men som med det mesta krävs ju viljan först och främst så när hon själv uttalade att hon verkligen ville var det ju bara att ringa och kolla om det fanns lediga platser.

Är riktigt trött och jag somnade till på soffan innan. Är inte alltför sugen att jobba imorgon måste jag tyvärr säga. Ibland räcker det inte när man vet att man gör ett bra jobb om alla runtomkring kör egna race och inte ser helheten... Nä åter till Wisteria Lane!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar