tisdag 22 maj 2012

Fötternas tur nu då!

Idag har jag haft en skön dag med både fix, egentid och träning. Och nu avslutas den med en välbehövlig fotbehandling!

Först tog jag en rejäl powerwalk och därefter hämtade jag en belöning till mig själv på posten. Njuta på balkongen, tvätta, balkongen igen, fixa lite i klädkammaren och sen hämta Alma i skolan. Ännu mera mys på balkongen och sen en timmes Zumba!

Ja som ni ser en härlig dag och nu då fötterna. Kom över ett sådant här paket på Dagens Deal och det ska verkligen bli spännande att se om det funkar.

Det luktar lite starkt men man kan gå omkring samtidigt - om än lite sakta för det känns halt! Såklart återkommer jag om hur resultatet blir. Men nu ska jag njuta av lite kvällsfika och snart snart ett avsnitt av Despan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar