måndag 21 maj 2012

Jag kan!

Attans! Nu glömde jag att jag borde tagit foto på mitt bord jag gjorde på jobbet! Jag har hela tiden sagt att jag inte är så visuell... Jag är en röjare och man behöver en blandning  av alla sorter i en butik. Visuella och snabba och noggranna. Ja det finns ju en del annat också såklart men idag gjorde jag ett kampanjbord och jag var faktiskt nöjd! Jag fick inte alls så lång tid på mig som utlovats men jag gjorde det viktigaste i alla fall.


Störigt idag har då varit mitt öga som drabbats av smuts eller inflammation. Återstår att se imorgon men ögondusch har inte hjälpt alls hittills. Jag ser inte alls okej ut tycker jag själv och ont som fasen gör det... 


På lunchen hann jag njuta av sol och värme på min underbara balkong och en lång jobbdag som idag tackar jag och tar emot! Men helt färdig är jag för idag så nu ska jag lägga fötterna högt och unna mig något smarrigt framför dumburken. Go´kväll!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar