söndag 29 juni 2014

Ge inte upp!

Det känns som om jag borde ta semester härifrån på riktigt just nu. Har sååå mycket i huvudet som egentligen vill ut här, men om jag inte har ro att sätta mig och formulera mig på ett vettigt sätt så tror jag att det är bättre att inte skriva något alls...

Det har hänt en hel del på sistone... vardagssaker alltså. Midsommar, födelsedag, jobb och såklart lite drama, men helt ärligt så känns det lite meningslöst att radda upp allt såhär i efterhand. Låter jag lite trist? Aningens pessimistisk kanske? Ja det kanske jag gör, men just för stunden är jag ganska trött...hjärnan snurrar av allt praktiskt som måste ske. Allt som borde fixas och allt jag önskar kunde hända, men en dag i taget. Ensam är inte stark, men jag är bra på att planera. Lite sämre på att förmedla mina planer men jag jobbar på det och kanske kanske kan jag lyckas lite bättre denna gång...

Så händer här inget så ge inte upp mig (om ni nu brukar gilla det ni läser...) Jag kommer tillbaka och under tiden kanske jag ska försöka bli bättre på att åtminstone bjuda på lite bilder... Tills dess....

Tjingeliiiiing!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar