onsdag 11 juni 2014

Fixardag

Härligt med dagar där man samlat energi till dagar som idag när en del finns att fixa. Vi ordnade ju en del i helgen. Mycket just nu går ut på att förbereda inför sommaren (haha det låter som om vi ska resa jorden runt eller något!) Men jag känner att vi har ganska många lösa trådar i hemmet och jag fäster dem en och en för att mina dagar här hemma ska bli mysigare.

Tvättstugan är en hemsk historia och vi hade tid på lördag kväll - tre veckor sen sist! Men nu har jag och Alma fått viktigare saker för oss då, så nu fick jag tänka om... Tänkte springa upp och ner i två dagar och fjäska för grannarna för att få tvätta lite på deras tider ;-) Men någon hade avbokat så ikväll ska monstertvätten dödas!!!

Frank har varit supergnällig. Inte lätt att vara liten när man ska vänja sig vid värmen. Dessutom tand nummer sju på det... Han sover för tillfället men eftersom grannen under just nu får nytt badrum så är här ju inte precis lugn och ro.

Men energi fick vi vid denna picknick i söndags i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar