onsdag 30 oktober 2013

Förbereder

Det finns så mycket jag vill göra nu när jag inte är bunden av tider. Samtidigt vill jag ju vara så mycket med bebisen som jag bara kan... Så nu när han sover så kämpar jag på. Och samtidigt vill jag bara vila eller ligga i soffan och dricka te och äta kakor!!! Men det gjorde jag nog med Alma och det tog hårt på kroppsformen.... ;o)

Idag är det dock planering som gäller. Idag är det sista dagen för Alma på fritids, och just idag ska hon följa med en kompis hem... Imorgon ska vi ha lite pysseldag - vilket jag verkligen hoppas att lilleman tillåter - och jag planerar som bäst just nu en inköpslista så att vi har allt hemma. Det ska bakas en del och Alma vill att det ska vara halloweeninspirerat...! Ja vi får väl se hur detta ska gå. Jag hittar mest recept på tårtor just nu så någon tårta får vi kanske knepa ihop ;o)

Idag är vi även helt ensamma hemma hela kvällen. Mannen är på kick-off med jobb så vem vet när han trillar in ikväll? Nä nu måste jag fortsätta! Multitaskar som bara den här nu....måste maila bvc och lite annat. Återkommer om tid finnes annars hoppas jag kunna bjuda på lite bilder imorgon av våra mästerverk!

Tjingeling!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar