söndag 6 januari 2013

Skallebank!

Blir så trött på min skalle!!! Med jämna mellanrum drabbas jag av migrän, då måste jag ligga svalt och mörkt och hoppas på att somna snabbt för att det inte ska drabba flera dagar...

Idag är det inte migrän - då hade jag INTE kunnat skriva här!!! Men "vanlig" huvudvärk drabbar mig ännu oftare och ibland övergår detta till migrän. Så nu har jag insett att det är vila som gäller när detta dyker upp. Inte kul för omgivningen och mer än en gång har spikade planer behövt ändras... Idag var det fyraårskalas på schemat vilket både jag och Alma såg fram emot. Skulle få träffa en massa trevliga folk jag inte träffar alltför ofta. Men tji fick jag! Dock löste det sig för Alma (vilket ändå var viktigast) så Christian kör och lämnar och sen får hon hänga med tillbaka till Malmö med en annan vän. Så skönt! Hade varit knäckande om hon skulle missa "lillbrorsans" kalas på grund av mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar